Riksja Japan contactinformatie

Heb je hulp nodig bij het samenstellen van je reis door Japan? Heb je speciale wensen? Of heb je gewoon een andere vraag? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier of  laat je nummer achter. Zo kan een van onze Japan-experts persoonlijk jouw wensen en vragen met je doornemen. We helpen je graag.

Contactformulier:

Coronavirus

We zijn ons bewust van het coronavirus. Uiteraard staat voor ons de veiligheid van jou als reiziger voorop. Daarom staan we als reisorganisatie in nauw contact met het Ministerie van Buitenlandse Zaken, het RIVM, de ANVR en onze lokale partners wereldwijd en volgen we de situatie op de voet voor Japan. Op dit moment is Japan goed te bereizen en verwachten wij geen problemen voor jouw reis. Mocht je meer informatie willen rondom het coronavirus dan kun je terecht op www.riksjatravel.nl/coronavirus of bellen met je reisspecialist.

Reis aanvragen

Als je een reis wilt aanvragen, kun je de gewenste bouwstenen of rondreis aanmaken in Mijn reisplan.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze reisnieuwtjes, schrijf je dan onder aan de pagina in voor onze nieuwsbrief.

In geval van nood

Bij calamiteiten?
Gelukkig komt het zelden voor dat onze reizigers in een noodsituatie komen, maar het is wel belangrijk om te weten wat je dan moet doen.
Mocht je tijdens je reis te maken krijgen met een calamiteit, neem dan contact op met de alarmcentrale van je eigen verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen je dan gelijk assistentie bieden die gedekt worden door je verzekering. Heb je je reisverzekering via ons geregeld, dan loopt je reisverzekering via Unigarant en bel je het ANWB-Alarmcentrale nummer 0031-70 314 14 14 (vanuit Nederland; 088 – 269 28 88).

In het geval van een calamiteit van grotere omvang (bijvoorbeeld een natuurramp) kun je bellen met Eurocross op noodnummer +31 (0) 71-3646200 voor directe hulpverlening.

Vragen ter plekke?
Heb je tijdens je reis vragen of hulp nodig, maar het is niet echt een calamiteit? Je kunt bijvoorbeeld de chauffeur van je transfer niet vinden in de aankomsthal of je weet niet wanneer je opgehaald wordt van je hotel? Geen nood, onze lokale partner is 24 uur bereikbaar. De contactgegevens vind je in je boekingsbescheiden die je van ons ontvangen hebt. In veel gevallen werkt dit directe contact beter, omdat de lijntjes korter zijn en wij geen tussenschakel in het contact zijn. Mocht het zo zijn dat je wel onze hulp nodig hebt? Dan zijn we bereikbaar onder kantooruren op het nummer 071-8910142. Ook buiten kantoortijden zijn we bereikbaar, dit nummer is wel enkel voor spoedhulp bedoeld: : 06-346 573 45 (vanuit het buitenland: +31 6 346 573 45). Heb je vragen over je reisvoorstel, dan kun je ons natuurlijk altijd onder kantooruren bellen of een mailtje sturen.

Kantooradres

Riksja Japan
Pompoenweg 9
2321 DK Leiden

KvK- en BTW-nummer:

We zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Leiden, KvK nummer: 27345112.
Bij de belastingdienst zijn we geregistreerd als ondernemer voor de omzetbelasting, BTW-nummer: NL820824227B01.

Liever bellen?

Onze Japan-experts Nyncke, Jeanette en Lisa staan voor je klaar om je te helpen.

Maandag t/m vrijdag van 09:00-17:30 uur
Zaterdag van 10:00-17:00*

*een beperkt aantal Riksja-reisspecialisten is aanwezig

Of laat je nummer achter…

Social Media:

Laat je inspireren door Riksja Travel

icon facebook icon youtube